Benefit'ten kazandıklarım.

Herkese merhabalar, Aralık 20 de kazandığım Benefit ürünlerim geldi, diğer bloggerlara hep deluxe boy ürünler yollandığını görmüştüm, sanırım bu gecikmeden dolayı bana özür maahiyetinde bir adet tam boy ürün yollamışlar, 15 ml'lik lipgloss (lipglosslara heves saldığım şu günlerde bu nude rengi tam ihtiyacımdı)

Fotoğrafa bakalım


Fondötenin zaten aynısını sağolsun Başakcım yollamıştı, severek kullanacağım bunu da:)  Stay don't strayi de ayrı bir merak ediyorum.

Gecikmeli olsa da Benefit Cosmeticse teşekkür ediyorum.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.