Nyx - Cinnamon

Herkese merhabalar!

Uzun zamandır turuncu allık arayışında olan ben gözümü Nyx -Cinnamon allığa koymuştum ki sevgili Luna'm bana süpriz yaparak bu bebeği yolladı, ona teşekkürlerimi yeniden iletiyorum:)



Gelelim görüşlerime;

*Nyx fiyatına göre gerçekten performansı yüksek bir marka, hoş ülkemizde fiyatları hiçte sandığımız kadar ucuz değil zaten.

*Kalıcılık açısından hiç bir sorun yaşamadım, gün içerisinden tazeleme ihtiyacı duymadım.

*Tam istediğim gibi mat ve direk turuncu bir allık bu çünkü ben şeftalimsi ya da içinde pembelik içeren bir allık istemiyordum.




Bu benim ilk Nyx ürünümdü ve sırada Taupe isimli allığı var, ona burdan selamlarımı iletiyor ve elbet bir gün kavuşacağız adlı şarkıyı yolluyorum.

Turuncu allık arayışında olanlara kesinlikle öneririm, sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.