The Balm Cheater

Herkese merhabalar!

Bugün sizlere The Balm'ın Cheater adlı maskarasından bahsedeceğim.



The Balm ürünlerinin ana bayiliğini alacağım az kaldı, şöyle bakıyorum da almadığım ürünü sayılı sanırım.Bu maskarayı da bir ümitle almıştım ki bana bir markanın her ürününün iyi olmak zorunda olmadığını kanıtladı yeniden.

The Balm allık ve farlarını ne kadar sevdiysem bu maskarayı da öylesi sevmedim.






*En başlarda ıslak bir yapısı vardı bir iki ay içerisinde kurudu.
*Garip bir kokusu var, eskimiş gibi.
*Ne hacim, ne uzunluk verdiğini söyleyemeyeceğim, pek memnun kalmadım yani.

Bir daha almayacağım gibi yakında atılanlar listesine eklenecek, her maskara kirpik yapısına göre değişik etkiler veriyor bu bir kesin, bu da bende işe yaramayan maskaralardan oldu , belki sizde işe yarar bilemeyeceğim.Maalesef fiyatını hatırlayamıyorum.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.