THE BALM - MIA MOORE

Herkese merhabalar, bir önceki yazımda bugün The Balm -Mia Moore ruj hakkında yazacağımı söylemiştim.

Bu ruj mat yapıda olmasına rağmen içinde biraz da olsa sheer özellik taşıdığını düşünüyorum ben.
Kalıcılık olarak yaklaşık 3-4 saat rahat sizi idare eder.
Rengi ise kırmızılar arasında en risksizi bence direk kırmızı, ne koyuluk ne bordoluk var.
Yapısı nane özlü, mentollü, dudaklarınızda hafif gıdıklanma ve serinlik veriyor.

Hayatımın kırmızısı diyemem ama uygun fiyatlı ve kaliteli olduğunu söyleyebilirim rahatlıkla, fiyatı 28 lira Gratislerde bulabilirsiniz.

Bugün ki makyajımda bu ruju kullandığım için bugün ki fotoğrafları ekliyorum.

Sevgiler.





Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.