7-24 Makyaj Rossmann Centaur dergisinde!

Merhabalar! Şahane bir gün çünkü çoook sevgili bir izleyicimden şahane bir kargo aldım, paketimin içindekiler bana özel kalsın ama ona burdan çoook teşekkür ediyorum, cidden çook duygulandım.

Şimdi gelelim konumuza Rossmann'ın çıkardığı Centaur dergisini biliyorsunuzdur, 7-24 makyaj olarak Şubat ayında yazım bulunmakta! ben de bu güzel dergiyi sevgili okurum sayesinde elde ettim:) Dostluklarımız daim olsun:)


Fotoğraflar çok net olmadı heyecandan ama sizle paylaşmak istedim;





Sevgiler!


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.