Avon - Deluxe

Herkese merhabalar! Geçenlerde şu yazımda kullandığım morumsu bordomsu ruju tanıtmamla ilgili mail almıştım, hemen yazayım dedim.



Bu ruj kuzenim bana hediyelerinden biriydi, ilk bakışta direk bordo gibi gözükmesine rağmen bu bordo alt tonlu koyu bir mor, vişne çürüğüne de hafiften kaçıyor açıkcası.

Avon'a olan ön yargılarım sayesinde yavaş yavaş yıkılmaya başladı desem yeridir.

Kokusu yok ki bu iyi birşey çünkü ben meyve kokuları dışındaki rujlardan hiç hazetmiyorum, nemlendirmesi, kalıcılığı orta seviyede şahsen beni şaşırttı, Loreal ya da The Balm rujlardan performans olarak pek farkı yok çünkü.



Fiyatını bilmiyorum hediye olduğundan, lakin çok pahalı olduğunu sanmıyorum özellikle bildiğim kadarıyla Color Trend serileri normal Avon rujlardan daha ucuz oluyor.

Bu rujda sevdiğim diğer bir özellik ise asla simli olmaması, mat rujlar gibi kadifemsi bir görüntü vermiyor evet ama pasparlakta değil.



Maalesef numarasını ya da adını bilmiyorum çünkü kapağında böyle bir ibare yok, başta adını Deluxe sanmıştım ama bir okuyucum bunun serinin adı olduğunu söyledi, rengini beğenirseniz sanırım katalogtan bakabilirsiniz, benim etrafımda Avon satıcılığı yapan kimse olmadığından bakamadım:/ (Güncellendi rujun adı cidden Deluxe'müş)

Swatchuna bakacak olursak;


Bu tonlara olan aşkımı düşünürsek iyi anlaştığımız kesinlikle söylenebilir, tabi hayallerimi süsleyen Mac -Diva değil ( ki kendisini hem bulunduğum şehirde olmadığından hem de işsizliğimden dolayı alamayacağımdan artık düşünmemeye çalışıyorum).

Uygun fiyatlı bu tonlarda bir ruj arıyorsanız tavsiye ederim, dudakta nasıl gözüktüğünü merak ediyorsanız yukarıda verdiğim linke bakabilirsiniz.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.