Benefit Hello Flawless , Oxygen Wow

Herkese merhabalar, bugün ki konumuz Benefit Hello Flawless , Oxygen Wow fondöteni.
Bu fondöteni altı yedi kere kullandım, sanırım artık yorum yapabilirim.



*İsminden anlaşılacağı üzere flawless (kusursuz) bir sonuç vereceğini iddaa eden bu ürün cidden glowy bir sonuç veriyor sevdiğim tek yanı da sanırım bu oldu ama sonuç kusursuz mu derseniz bence öyle değil.

*Cildiniz sorunluysa yanından bile geçmeyin, ben bizzat orta kapatıcılık seven bir insan olarak bana kapatıcılığı yetmedi, iki kat kullanarak acaba kapatıcılığı artırabilir miyim dedim, cık yine olmadı.

*Kalıcılık konusunda da çok başarılı gelmedi bana açıkcası, sanki günün sonunda gayette suratımda fondöten yok gibiydi.

*Kullandığım Bb kremlerin bile bu ürüne göre daha kapatıcı olduğunu düşündüm ben.

*İsminde  nasıl kusursuz kelimesi geçiyorsa bence kusursuz ciltleri olanlar sevebilir bu ürünü, ancak onlara önerebilirim.

Sevgiler.







Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.