Çekiliş sonucu

Geldik bir çekilişin sonuna, herkesin ismini tek tek yazdım, linkleri kontrol ettim lakin şöyle bir şey var ki en az yirmi kişi 4-5 kere üst üste zaman zaman yorum atmış bunlar hem beni yordu hem de sanırım unutmuşsunuz yorum attığınızı:) çekiliş yazısında dediğim gibi adsız yorumları hesaba katmadım zaten ve izleyicinim diye belirtip izlemeye almayanları da, neyse çok konuştum:) çekiliş yapmak kolay lakin bu isimleri haklarla hesaplamak felan çok zormuş, olsun en azından bir kişiyi mutlu etmiş olacağız.

Şimdi gelelim kazanan kişiye;










Sevgili Ninu bana 2 gün içerisinde iletişim bilgilerini yollarsan sevinirim.

Bana çıkmadı diye üzülmeyin, başka çekilişlerde görüşmek üzere sevgiler:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.