Essence Alacakaranlık Koleksiyonu Bella's Secret

Merhaba merhaba merhaba!

Essence'n Alacakaranlık koleksiyonundan çıkardığım shimmering powderıyla beraberiz, ışıltılı pudrası yani.

 Her ne kadar pudra dense de ben bu ürünün aydınlatıcı olarak daha ideal olduğunu düşünüyorum.

Hoş gayet pudra olarakta denedim cidden hiç korktuğum gibi bir sorun yaşamadı lakin zaten çok fazla pudra kullanmadığım için ben aydınlatıcı olarak kullanıyorum.



Gördüğünüz üzere kocaman belki her gün kullanırsanız 1 yılda biter.

The Balm'ın Mary Lou'suna göre daha sarı alt tonlu daha doğal yapıda.

Gün içerisinde tazeleme gerektiriyor, Mary Lou kadar kaliteli değil doğal olarak.



Fiyatı 10 liraydı yani oldukça uygun, uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arıyorsanız bazı Essence standtlarında hala var, öneririm.


Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.