Golden Rose Dosyası #3

Merhabalar! Sırada 3. Golden Rose dosyası var, özellikle ürünleri cildimde göstermeye çalışıyorum, en son makyajımı yine Golden Rose ürünleriyle yaptım bakalım beğenecek misiniz.

Önce makyajımı göstereyim;






Şimdi gelelim neler kullanmışım;


Bu fotoğrafta gördüğünüz ürünleri önceki yazılarımda anlatmıştım zaten şimdi anlatmadıklarımı tanıtacağım.


Yeni ürünler;



Compact fondötenden başlayalım; Ben pata krem şeklindeki fondötenlerden korkanlardanım aslında, bu ürünü azıcık çaba göstererek maske gibi durmadan uygulamaya çalıştım, biraz çaba harcayınca doğala yakın bir görüntü yakalıyorsunuz aslında, kapatıcılığı oldukça yerinde.



Paris Compact pudra; günlük makyajımda genelde pudra tercih etmiyorum lakin bunu denemek için kullandım, rengi bana tam uydu, ağır bir yapısı yok makyajı güzel sabitliyor, uygun fiyatlı sabitleyici pudra arayanlara öneririm, yağlı ciltlerin sevebileceği bir ürün.



City style maskara; Fırçasının bir kısmı normal kıllardan, diğer tarafı ise daha kalın kıllardan oluşmakta, aslında kıl yanlış bir kelime oluyor çünkü plastik fırçalı bir maskara, ben sadece nasıl tanımlamam gerektiğini bilemedim:) Kirpiklerimde ağırlık yapmadı, özellikle alt kirpikler için uygulamada gayet başarılı, uzatıyor, volume açısından daha başarılı olabilirdi.

Kohl Kajal eye pencil; isminden anlaşıldığı üzere (Blackest black) oldukça siyah bir kalem, sürümü yumuşak rahatsız etmiyor 2-3 saat gözümde durdu akma yapmadı.

 Precision Liner; uzun zamandır kalem yapıda likit eyeliner kullanmıyordum, sürümünün rahatlığını özlemişim açıkcası, uzunca süre jel eyelinerlara ara verecek gibiyim, beğendim.

 Shimmer gloss; çok renk vermiyor bence artı bir özellik bu sadece parlaklık ve ışıltı veriyor, normal rujların üstüne rahatlıkla kullanabilirsiniz, ayrıca yapış yapışta değil, ben maalesef o hissi veren glosslardan kaçıyorum, bunda böyle bir sorun yaşamadım.





Buarada Golden Rose ürünlerini denemek isteyenler var mı? Eğer varsa bir çekiliş yapabilirim, ben kendi kullanacaklarımı, hediyeliklerimi ayırdım baya bir elimde ürün kaldı:) Kozmetik canavarı olmak zor evde bozulacağına herkes yararlansın, ne dersiniz bu konu hakkında, yapalım mı?

Sevgiler!

Ürünler G.R tarafından gönderilmiş olup, tamamen kendi tarafsız görüşlerimi içermektedir, teşekkür ederim. Ayrıca siz de şurdan online satış sitesine bakıp alışveriş yapabilirsiniz; http://www.goldenrosestore.com.tr/

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.