İstek Yazı; Saç Bakım Rutini

Herkese merhabalar!

Önceki yazımda size sıradaki yazı ne olsun diye sormuştum ve çoğunluk saç bakım rutini dedi, o yüzden hemen başlayalım:)

Öncelikle şunlardan bahsederek başlayayım; saçlarımı Koleston 12/00 en açık sarı rengine boyuyorum, kendim boyadığım için yanlış bir hamleyle yanabilecekleri için saçlarıma oldukça özen göstermeye çalışıyorum, boyama olayını ise şöyle yapıyorum, bir ay sadece dip boya, ikinci ay full boya, saçlarımın uçlarına değirmemeye çalışıyorum tabi ki, saç uçlarımız doğal olarak daha hassas.

Banyo rutinimde asla vazgeçmediğim iki şampuanım var Elseve ve Gliss, değişimli olarak ikisini kullanıyorum, başka markalarda şampuanlar denediğimde zaten kuru olan saçlarımın daha da kuruduğunu hissediyorum.Çok sık olmasa da 15 günde ya da 1 ayda bir de banyoda saçıma boyaların içinden çıkan ya Kolestonun ya da Lorealin maskerlerinden uyguluyorum.

Banyo sonrasında eğer saçlarımda çok yanık ya da kırık varsa 7/24ler en büyük kurtarıcım, Elidor'un 7/24 kremlerini ben diğer markalardan daha çok seviyorum açıkcası lakin son zamanlarda saçlarımda çok fazla yanık, kırık olmadığından bu kremler ağır geliyor o yüzden rutinimi değiştirdim, çok büyük sorunlarınız yoksa size de ağır gelecektir bu kremler.... Saçlarımda şuanda çok bir yanık kırık olmadığı için banyo sonrasında yine Gliss'in aşağıdaki pembe renkli olan spreyini bolca sıkıyorum saçıma, hem de baya bolca, daha sonrasında eğer saçlarımı düzleştireceksem mutlaka yine Gliss'in ısıya karşı koruyucu spreyini kullanıyorum, gerçekten işe yarıyor, farkı aylar geçtikten sonra anladım.

Gelelim saç bakım serumlarına, şuan kullandığım 2 adet serum var ikisi de Avon'dan birisi argan yağlı olan diğeri de normal, argan yağlı olanın aslında çokta argan içerdiğini düşünmüyorum açıkcası, öğrendiğim kadarıyla argan çok pahalı bu ürünse gayet ucuz... belki bir damla vardır içinde:) ben Avon'un diğer serumuyla aynı işlevde olduğunu düşünüyorum açıkcası.Gelelim bu serumları nasıl kullanıyorum? saçlarımı düzleştirmeyecek ya da bir işlem yapmayacaksam banyo sonrası masaj yaparak saçlarıma yediriyorum, eğer ki işlem görecekse saçlarım kesinlikle işlemden sonra uyguluyorum, bu yağ yapıdaki serumların en güzel yanı da sanırım saçınıza sağlıklı bir görüntü vermesi ama unutmayın yağlı saçlarınız varsa lütfen uzak durun çünkü benim kupkuru saçlarımı bile içerdiği yap sayesinde ışıl ışık gösteriyor, yağlı bir saçta ağırlaşabilir, daha yağlı gösterebilir.




Gördüğünüz üzere sarı saçlı olmama rağmen çokta bir şey yapmıyorum saçlarım için asla aksatmadığım 1-2 şey var o kadar, onları da yapmak zorundayım yoksa saçlarıma elveda derim:)

Siz neler kullanıyorsunuz saçınız için, var mı sarışınlara önerecekleriniz?
Sevgiler!

( Önceden istenen cilt bakımı rutini için de şurdan tık tık )
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.