Maybelline Rocket Maskara



Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben Maybelline'n bir çok maskarasını denedim, kimisiyle aşk kimisiyle nefret ilişkisi yaşadım ortası olmadı benim için (taaa ki bu maskaraya kadar) , en son Maybelline maskaralar listemde de bu ürün vardı, yabancı vloggerlar o kadar övdü ki çoook merak ediyordum.Neyse özlemim ve merağım sonlandı.

Gelelim yorumlarıma;


*Yapı olarak cidden kirpikleri uzatıyor, fırçası sayesinde kirpikleri ayırıyor, çokta fazla volume verdiğini düşünmüyorum, bence tek eksiği de hacim vermemesi ama şunu söylemem gerekir ki benim cidden kısa ve hacimsiz kirpiklerim var o yüzden pekte bir şey bekleyemiyorum maskaralardan.



*Renk olarak oldukça siyah bence güzel bu, fırça olarak sevdiğim yapıda kesinlikle, ben plastik ve böyle tek tek ayrık fırçaları seviyorum.



*Paket olarak olarak sevdim ben Maybelline zaten bu tarz tasarımlar yapıyor hep, çokta dış görünüşü önemsemiyorum açıkcası.

*Fiyatı 20 lira ben indirimle 14e aldım yani gayet uygun, fiyatı performansını karşılıyor bence, yine de şurda yazdığım diğer bir maskarasından güzel.



Sonuç olarak ben bu maskarayı cidden sevdim lakin o kadar çok övdüler ki çok şey beklemişim, yine diyorum maskara denen şey kişiden kişiye kirpik yapısına göre değişen bir olay, o yüzden mutlaka deneyerek alın.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.