NOTD = Günün Ojeleri

Merhabalarr! Bugün sizlere severek kullandığım iki ojeden bahsedeceğim Flormar Duo 2x Chrome DC02 ve Golden Rose 335, ikisi de aslında Chanel Peridot'un dupe'u olarak gösterilen ojelerden, ben Golden Rose olanı Chanel'e daha çok benzediğini söyleyebilirim çünkü içindeki yeşil tonu daha ağır basmakta.

İşaret parmağımda Flormar orta parmağımda Golden rose yüzük parmağımda yine Flormar ve serçe parmağımda Golden Rose var, ha niye mi yaptım böyle birşeyi? bazen aklımın sınırlarını deniyorumda ondan:) gördüğünüz üzere tonlar birbirine çook benzemekte, ben ikisini de severek kulllanıyorum.







Ve farklı bir ışıkta;


Siz seviyor musunuz böyle renkleri? benim bordo ve siyah aşkımdan sonra ilk sıradalar, gününüz şahane geçsin, sevgiler!
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.