The Balm ürünleri.

Herkese merhabalar!

Hep diyorum hep diyeceğim The Balm ana bayiliği bana verilmeli, o kadar çok ürününü almışım ki...
Bunun nedeni elbette ki fiyatının uygunluğu ve parabensiz olması, piyasada uygun fiyata alabileceğiniz ve zararsız makyaj malzemeleri bulabileceğiniz çokta marka yok.

En sevdiğim ürünlerini sayacak olursak şüphesiz far paleti olarak Nudetude, allık olarak Down boy, ruj olarak Mia Moore ve aydınlatıcı olaraksa Mary Lou'yu ekleyebilirim.

Ve beni şaşırtan az da olsa hayal kırıklığına uğratanlar listesinde ise; Time balm fondöten, Meet Matte far paleti ve kesinlikle en pişman olduğum ürün olarakta Cheater maskarası.

Sizin favorileriniz neler?





Şimdiye kadar bir çok ürünü hakkında yorum yaptım zaten onları hatırlamak isterseniz şuraya tık tık.

Ve geride kalan henüz yazmadığım ama yakında yazacağım ürünleri;

*Shady Lady palet
*Fondöten fırçası
*Far fırçası
*Down Boy allık

Hangisini önce yazmalıyım sizce?

Hepinize sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.