Bahar Kombinleri; Makyaj+Oje Biraz da Takı.

Merhabalar! Malum artık bahar gelmeye başladı hele ki Akdenizliyseniz biranda gelir buraya bahar, bir ay sürmeden bir bakarsınız ki yaz gelir, terlemeye başlarsınız.

Bu yazıda artık kıştan çıkmanın verdiği hissiyatla bahar için seçtiğim farları, allık, oje ve hatta takıları göstereceğim, ben şahsen böyle yazıları çok seviyorum, neden ben de yapmayayım dedim ve hemen yaptım:)

Ben bir vintage retro aşığı olduğum için floral tarzdaki giysileri, takıları, desenleri hep çok sevmişimdir, bence bahara en çok yakışanda bu tarzlarda yapılan kombinler.

Takılar hakkında çok konuşmayacağım sadece makyaj malzemeleri hakkında özet geçeceğim:)

Isınan havalarla birlikte baharda rengarenk renklere bürünme zamanıdır bence, ben bahar ve yazları kullanacağıma emin olduğum bir kaç farı seçtim, sarı, yeşil, pembe ve turuncu... allık olarak ise nyx cinnamon, down boy ve hot mamayı seçtim:)




Gelelim ojelere:) Tırnaklarda soft pastel renklere ba-yı-lı-yor-um! Gördiğünüz gibi genelde hep benzer markalar, bu tonları çıkarmaktaki şüphesiz başarılı olan Rimmel London favorim, daha sonrasında Pastel, Essence ve China Glaze.



Hepimiz cıvıl cıvıl bir bahar geçirelim!

Sevgiler!
Paylaş
, , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.