Bahar Ojesi

Merhabalar:)

Baharın gelmesiyle tırnaklarda şenlendi.

Günün ojesi yazısıyla başbaşayız şuanda da, öncelikle kültikiller  ve kısa tırnaklarım için özür dilerim ama blogumu düzenli okuyanlar bilir ki benim tırnaklarım cidden uzamıyor ve sürekli kırılıyor, kültikil olayına gelince ise son 2 haftadır ellerimde olan alerjiden dolayı parmaklarıma dokunmak bile acı veriyor, affedin ne olur!



Oje olarak Jolly Jewels serisinin en sevdiğim ojesi olan 115 numara var ve Pastelin o şahane mint yeşili!
 

Ben iki ojeyi birbirine çok yakıştırdım siz nasıl buldunuz?




Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.