City Color Farlar

City Color farlar bildiğiniz üzere sadece Gratislerde satılıyor, bende iki tane bulunmakta biri mor tonlarında olan biri de diğeri.

Sanırım tekinin fiyatu 3 lira tarzı bir şey, birisini bir arkadaşım vermişti diğerini de ben kendim aldım, sanırım çantamda minnak farlı bir ayna hissi beni mutlu ediyor neden mi öyle dedim, hemen nedenlerini yazacağım.



Pigmentasyonları oldukça zayıf, hemen uçuyorlar, far bazı şart.

 O kadar küçükler ki uygulaması oldukça zor, üzerine çok fazla konuşabileceğim bir ürün değil, ha işte o zaman insana dank ediyor madem performansı kötü niye aldın? diye, bu da sanırım kozmetik hastalığımız nedenlerinden biri.


Mantığınız hala çalışıyorsa almayın:)

Swatchları;



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.