Essence Kalemler

Essence kalemleri bugünki konumuz ben bir adet dudak kalemi ve 2 adette göz kalemi seçtim sizler için.



Uzun zamandır kahverengi göz kalemi ya da jel eyeliner istiyordum bunu görünce dayanamadım aldım, bloglarda o kadar övülüyor ki almamak elde değildi artık, kahve rengi göz kaleminin ismi Teddy ve Kajal serisine ait, çok güzel renk veriyor hafif ışıltılı bir ürün gün boyu gözümde kaldı tahriş, akma yapmadı.



Bir adette nude tonda dudak kalemi aldım adı da zaten In the Nude, güzel bir tonu var yumuşak bir his bırakıyor, direk rujmuş gibi uyguluyorum ben zaman zaman, mat dudakları sevdiğim için hoşuma gidiyor.

Ve sonuncu kalemimiz asansörlü olan kalemlerden turuncumsu sarımsı bir rengi var, biliyorsunuz canlı renkleri seviyorum adı Remember Amber, yapı olarak en sevdiğim bu kalem oldu, yağ gibi kayıyor cidden.



Genel olarak Essence kalemleri beni şaşırttı pek sevdim sanırım başka renklere de bakacağım.

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.