Essence - A Piece of forever



Merhaba merhaba merhaba!

Essence'n Alacakaranlık koleksiyonundan devam ediyoruz, sıradaki ise serinin çıkarmış olduğu bu altın tonlu ruj.

Başlarda görüp bu nasıl sürülür ki ya diye düşünüp almamıştım sonra bir blogger arkadaşım bana bu rujun koyu rujlar üzerinde çok güzel durduğunu söyleyince dayanamayıp edindim.

Gerçekten koyu renk rujların üzerinde güzel duruyor, ayrıca lipgloss kullananlar bunu rahatlıkla kullanabilir, çok doğal bir görüntü bırakıyor çünkü.



Kalıcılığı çokta yok açıkcası, pigmentasyon olarakta çok kuvvetli değil.


Koleksiyoncuysanız seversiniz ama:) adaşı olan A piece of forever adlı çıkardıkları  ojeyle renkleri de birebir.



Açık hali;



Çokta mühim bir ürün değil, yine de siz bilirsiniz tabii ki:)




Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.