Flormar P302 Ruj


Flormar uygun fiyatlı olmasıyla beraber yapı olarak güzel rujlar üretiyor, son zamanlarda kırmızı bordo tonlarından çıkıp nude açık renklere sardım, bu ruja da ton olarak bayıldım.



Paket olarak aslında oldukça basit bir yapısı var, daha çok ergenlikteki genç kızlarımıza hitap eder gibi ama ben genelde dış görüntüye önem vermem böyle ürünlerde yani bir ürünü cidden beğendiysem dış görüntüsü beni çokta enterese etmez.


Nemlendirici özelliği bolca olan yarı mat turuncu alt tonlu bir nude bu ruj.
Aslında elime deneyip aldığım için pişmanım elimde gözüktüğü kadar dudaklarımda sevmedim çünkü dudaklarımın rengi her zaman ki gibi koyu geldi, ben çözümü rujdan önce dudaklarıma kapatıcı uygulamakta buldum.

 Fiyatı 10 lira tarzı birşeydi sanırım, bu tonlarda bir ruj arıyorsanız öneririm.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.