İndirim Part 2

Merhaba merhaba.
Akşam akşam sıkılınca Gratis'e doğru yol aldım, aslında amacım Migros ya da Carrefour'un yüzde 50 indiriminden yararlanıp Garnier'in yeni çıkarttığı bb kremden almaktı lakin oralar talan edilmişti çoktan, alışveriş konusunda cidden mantıklı değilim mesela dün 5 paket pamuk alıp 1 kutu bile aseton almadan dönmüşüm, aynı şekilde fondöten ya da bb kreme ihtiyacım varken yine almadan dönmüş olmam gibi.Bugün mantıklı davranacağıma sadece ihtiyaç olan şeyleri alacağıma kendimi inandırıp yola düştüm.


 Fotoğraftaki Glissler Migrostan alınmıştı hafta başında, az önce gördüğüm kadarıyla hala var ve hala indirimdeler, biri 7.5 diğeri 5 lira fiyatındaydı.

Essence dudak kalemi ve göz kalemi, teki 3.5 lira.

Eklips yüz temizleme fırçası; umarım yumuşaktır tüyleri bakmadan aldım çünkü 2 lira tarzı bişeydi sanırım.

Benri makyaj temizleme çöpü; 1.200 felandı sanırım kulak çöpüde öyle.

Benri aseton bakalım bana bir ay gidecek mi:) indirimle 4 liraya düştü.

Ve pinup kutu! istediğim model bu değildi ama diğerleri ezilmişti, ihtiyacım vardı neden mi derseniz? Inglot farlarımı koyacağım, aklım varken palet almadım şimdi ceremesini çekeceğim:(

Uzuuunca bir müddet alışveriş yapmamam gerek evet biliyorum, alışverişte kendimi kaybetmemiş olsam da toplam 2.gün içinde yine de artık aldıklarım içime batıyor, çünkü kozmetik denen şey bitmiyor.

Umarım siz de güzel şeyler almışsınızdır, sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.