Inglot 278 Lipstick

Merhabalar! Inglot'un turuncu mu turuncu rujuyla karşınızdayım.

Yıl başında Adana Inglot'a son gidişimde aldıklarımın arasında bu ruj da vardı, ısrarlar ordakı muaya ben turuncu ruj istiyorum demiştim ve o da bana bu ruju önermişti, cidden bu ruj turuncu içinde ne pembelik var ne birşey, yapı olarak ise yarı mat diyebilirim, öyle dudak kurutan matlardan asla değil nemlendirmesi oldukça iyi.



Her şeyin en uç noktasını sevdiğimden bu tabiir-i caizse ''cart'' turuncuya da dayanamadım, iyi ki almışım! eğer ki aşırı olduğunu düşünürsem pembe bir rujla rengini de açabiliyorum.

Kalıcılığı gayet yerinde en azından gün içerisinde ben tazeleme ihtiyacı duymuyorum, ayrıca çok tatlı bir kokusu var.

Swatchuna bakalım ;



Inglot umarım ülkemizdeki piyasaya geri döner, bu kadar kaliteli ürünleri olan çok marka yok malum.

Sizler sever misiniz cesur renkleri? çekinmeyin yazın:)

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.