Kırmızı / Bordo Aşkı.

Merhaba merhaba! Konsept yazılara artık daha çok yer vermek istiyorum hem yazması hem de fotoğraflaması çok zevkli cidden.

Şimdi sırada kırmızılara/bordolara aşık benin koleksiyonundan bir fotoğraf var.

Özellikle bordo ya da kırmızı ayrımına girmedim fotoğraflarken çünkü hepsini eşit derecede seviyorum desem yeridir:)

Ojeler; her marka bordo/kırmızı oje üretiminde bence gayet başarılı! son zamanlardaki favorim essencen home sweet home serisinde çıkarmış olduğu bordo oje.

Rujlar; Rimmel London Kate Moss 107, Mac Diva'ya dupe olabilecek bir renk ama unutmayın ki Mac hem daha mat hem bir ton koyu hem de kat kat kalıcı.

Mac Diva; sanırım ilk bitirdiğim ruj olacak kendileri! bordoların kraliçesi

L.a colors soul mate; pembe alttonlu kırmızı

Sephora lipgloss; alışmaya çalışıyorum tatlı bir kırmızılık veriyor.

Avon deluxe; vişne çürüğü bordosu

The Balm Mia Moore; elimdeki en iyi kırmızı ruj



Allık tek kırmızı allığım olan Essence'nki, ama bu aklımdaki Nars'ın Exhibit-a'ni istememi engellemiyor:)

Farlar; 3ü de İnglot en sevdiğim farlarım sanırım bunlar, fena derecede pigmentli!

Yaz olsun kış olsun sanırım kopamayacağım tek renk kırmızı ve tonlarıdır.

Siz de sever misiniz bu tonları?

Sevgiler.
Paylaş
, , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.