L.A Girls / Soul Mate Lipstick

Merhabalar! Umarım iyisinizdir.

L.A Girls'ün ilk kez bir ürününü denedim, bunu canımmm Luna'm yollamıştı, ona burdan yeniden teşekkür ediyorum.Bu marka sanırım bazı sitelerde ülkemizde de satılıyor.


Rujumuzun adı Soul Mate yani Ruh Eşi, makyaj ürünlerine isim veren markaları ayrı seviyorum:)

Pembe alttonlu bir koyu bir kırmızı bu.
Nemlendirmesi oldukça yerinde, dudaklarınıza da nemli bir görüntü veriyor.
Gün içerisinde bir kere yenilemeniz rujunuzu yetecektir.


Bulaşma, akma taşma sorunu yaşamadım ben, ayrıca şahane bir kokusu olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim!
Ülkemizde bulunmayan markaları denemeye bayılıyorum, sizler de seviyor musunuz bu hissi?


Ülkemizde ne kadara satılıyor bilmiyorum ama drugstore ürün olduğu için y.dışında çokta pahalı olduğunu sanmıyorum, alma şansınız varsa bence kaçırmayın, ha kalite olarak ise Flormar'dan bir tık üstte diyebiliriz.

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.