NYX Taupe

Nyx Taupe uzun zamandır wishlistimde olan bir allık/bronzerdı.. Adana ve Mersin Douglasta bu rengi bir türlü bulamadım, artık o kadar bıkmıştım ki inanın vazgeçmeye yakındım bu aşkımdan.

Sevgili Başak bu ürünü almış ama kendine yakıştıramamış, benim de böylesi çok istediğimi bildiğinden bana şahane bir paketin içinde yolladı:)

Bu bronzer özellikle yurtdışında çok popüler, blogger/vloggerlarda resmen büyük bir olay olduğunu görmüşsünüzdür.

Şimdi gelelim neden bu kadar çok seviliyor?

-Sizi başta korkutabilecek şekilde olan rengi aslında yanaklarda kahverengi bir bronzerdan daha doğal duruyor.

-Çok açık tenliyseniz, kahverengi bronzerlarla yüzünüzde çamur var etkisi çıkabilir, dikkat! sadece yanlış uygulamayla:) ama bu ürünle öyle mi? cık imkanı yok.Açık tenliyseniz, bronzerların size koyu geldiğinden yakınıyorsanız mutlaka bir şans verin!

-Uygun fiyatı, bir Mac, Nars değil ama kesinlikle başarılı ve uygun fiyatlı! maalesef ülkemizde iki katı fiyatına satılmasına rağmen...

-Gelelim pigmentasyonuna; çok pigmentasyonlu değil ama zayıfta değil bence tam ayarında, böyle olması iyi olmuş yanlış bir sonuç çıkmaz böylece.

-Kalıcılık; ben bir sorun yaşamadım gayet memnun kaldım.



Var mı aranızda kullanan ya da denemek isteyen? :)

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.