Parfümevi Parfümlerini Denedim.

Merhaba merhaba merhaba!

Sanırım artık herkes benim bir parfüm delisi olduğumu biliyordur, geçtiğimiz haftalarda parfümevi bana ulaştı ve ürünlerini denemem üzerine 6 adet parfüm yollayacaklarını söylediler.İyi bir kıyaslama yapabilmek için 6 üründen 4'nü önceden kullandığım, hala kullanmakta olduğum bazı parfümlerden yana kullandım.Şahsen bir parfüme aşık olmassam orjinalini alacağım diye çok üstelemem, önce açık halini kullanırım daha sonra sevdiysem orjinalini alırım, elimde olan orjinal parfümleri daha önce yazmıştım, okumak isterseniz arşive bakabilirsiniz:)

Şimdi gelelim bu sitenin bana yolladıklarına ;
Şöyle koca bir kutunun içinde geldi seçtiklerim ve yanına da iki adet numune koymuşlar.
Paketleme açısından oldukça başarılı olduklarını söyleyebilirim, açıkcası beni şaşırttılar, siparişlerim verildiği anda hem mailime hem de cep telefonuma mesaj olarak bu durumu bildirdiler ki bu çok güzel bir şey, müşteriye önem veren çok fazla site yok.



Dışarda satılan açık parfümlere göre ambalaj olarak şişeleri ve kutuları çok daha şık buldum ben, artı bir:)


Ben hangi parfümleri seçtim şimdi bunlara bakalım; sitede orjinal parfümlere tıkladığınızda size muadili olan parfüme yönlendiriyor, yani adından da belli olacağı üzere similar (benzeri) olana, isimler başka, başlarda bu size zorluk çıkarabilir lakin sonradan alışıyorsunuz isimler birbirini andırıyor çünkü.


European: Aslında Calvin Klein Euphoria benim yıllardır baştacı olan parfümüm. Ben orjinali hakkındaki görüşlerimi şu yazımda yazmıştım. 6 parfüm içerisinde orjinaline en az benzettiğim parfüm bu oldu açıkcası.

Clerk Fleur: Chloe Love, bu parfümümü de önceden yazmıştım onun için şuraya tık tık. Bu parfüm gerçekten orjinaline benziyor benden geçer not aldı, gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

Hypnose Sence: Christian Dior Hypnotic Poison , üniversite yıllarında kullandığım bir kokuydu, yeniden başbaşa kalınca o günlere geri döndüm:) performans olarak iyi.

Denmark Fury Man : Diesel Fuel For Life, tek istediğim erkek parfümü buydu, orjinali bir tanıdığımda vardı, ogün bugündür aşığımdır bu kokuya gidecek yeri var:) orjinaline çok yakın.

Angelita: Thierry Mugley Angel, küçükken ablam kullanırdı bu parfümü, resmen tertemiz hissi veriyor insana, bunu da çok sevdim, cidden orjinaline çok benziyor, bu bir minnoşa gidecek:)

Candice : Prada Candy oldum olası şeker kokularını sevmişimdir, ekşime yapmadı sevdim.





Dizayn olarak çok sevdim ben bu parfümleri, orjinaline de gerçekten yakın kokular olduğunu düşünüyorum, kalıcılık olarak tüm açık parfümlerde olan sorun var elbette gün içerisinde tazelerseniz sorun olmaz.

Uygun fiyatlı parfüm arıyorum diyorsanız tavsiyeler benden:)

Basın Ürünüdür; Belirttiğim görüşler tamamen şahsi yorumlarım olup, tarafsızca dile getirilmiştir, Parfüm evine bu ürünleri denemem için yolladıkları için tekrardan teşekkür ediyorum.

http://parfumevi.com/
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.