Sephora Alışverişi.

Merhaba merhaba merhaba!

Adana'ya Sephora açıldı bildiğiniz üzere, özellikle birşey almak için burdan kalkıp gitmeyecektim ama maalesef Adana'da olduğum güne denk geldi ee bende rahat durur muyum? tabiki de gittim ve birşeyler kaptım.

Uzun zamandır merak ettiğim Nars Sheer Glow fondöteni denememle hemen aldım fiyatı 105 lira.

Açılışa özel indirim felan yoktu bence çünkü gayette sadece Sephora markalı glosslar 5 liraydı, diğer markalar varken Sephoraya açıkcası çokta bakmadım sadece kasadan kırmızı renkli aşağıdaki glossu aldım, gloss dünyasına çaktırmadan geçiş yapıyorum sanırım.

Ablam bana burdan bulamadığım Rimmel London'ın Nude Eclips rengini bulmuş almış, pek sevindim, bir de Essence'n yeşil asansörlü göz kalemini.

Diğerleri ise Sephoranın açılışa özel verdiği testerlar, göz makyajı temizleyicisi, ünlü maskaraları ve Ysl Manifesto parfüm testerı.






Ürünlerin açık halleri ise böyle ilerleyen günlerde denedikçe yazacağım.






Sephoranın açılmasına hem sevindim hem de üzüldüm çünkü kendini tutmak gerçekten çook zor... Allık rengi olarak en sevdiğim turuncu ve direk kırmızı olan iki rengi Nars'ta deneyince kendimden geçtim evet Taj Mahal ve Exhibit-a'dan bahsediyorum lakin aynı tonlardan allığım olduğundan durabildim ama hala aklımdalar mı evet maalesef öyleler.

Hafif sıyrıklarla atlattım denilebilir bu alışverişi bakalım önümüzdeki günlerde nasıl atlatacağım:)

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.