The Balm - Betty-Lou Manizer

İnsan The Balm standını boşaltınca artık ne alacağını şaşırıyor tabi, ee blog yazarınız da son zamanlar deli gibi ''ben ten rengi allık istiyorum yaaa'' diye geziyorken bu bronzumsu aydınlatıcı, allık, bronzera bakmasa olmazdı.

Evet dediğim gibi Betty Lou, Mary Lou'nun esmer kız kardeşi, onu da şurda yazmıştım hatırlamak için tık tık.

 Gelelim bu ürünün özelliklerine yukarda allık bronzer aydınlatıcı derken aslında çok ciddiydim ha bir de far olarak kullanılabilme özelliği var onu unutmuşum.

Esmer tenler rahatlıkla aydınlatıcı olarak kullanabileceği gibi, ışıltılı bronzer sevenler de yüz kontürlemek için kullanabilir, far olarakta kullanılabilir elbetteki nude makyaj severlere bire bir.


 Benim alma amacım kesinlikle allık olarak uygulamaktı, içinde pembelik turunculuk içermeyen bu tonlarda allık bulmak çok zor.


Mary Lou gibi buna da bayıldım, iyi ki almışım! sevdim sevdim. Performans şahane her zamanki gibi yalnız kullanırken dikkat etmeli yoksa say hello to disco ball face:))



O kadar büyük ki herhalde her gün kullansam yine bitmez.

Swatchu da şöyle;


Yukarda belirttiğim amaçla kullanmak üzere bir ürün arıyorsanız kaçırmayın.İndirimsiz fiyatı 40 lira.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.