The Balm / Sexy Mama

Merhabalar!

The Balm'ın neden aldığımı bile bilmediğim bir ürünü çünkü gündelik hayatta pudra çok sevmiyorum, lakin çook özen gösterdiğim makyajlarda sabitlemek amacıyla elim gidiyor.

Denediğim onca pudra içerisinde şu zamana kadar en çok sevdiğim pudranın Rimmel London'ın Stay Matte olduğunu belirtmek isterim, bu pudra da ona benziyor lakin Stay Matte bir tık daha üstte.

Gelelim görüşlerime şimdi;

Kapatıcılık bekliyorsanız bu ürünü boşuna almayın, transparan yapıda yani gayette, ancak makyaj sabitleme amacıyla kullanabilirsiniz.

Ten rengi koyu olanlara pek uyum sağlayacağını düşünmüyorum.

En iyi sonucu fırçayla uygulayarak aldım ben.



Şuana dek sevdiğim 2. pudra bu oldu.
Yapısı aşağıda göreceğiniz gibi.


Swatchu;



Üzerine söylenecek çok bir şey yok aslında bu ürün hakkında, uygun fiyatlı sabitleyici bir pudra arıyorsanız, tavsiyeler bizden.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.