Yves Saint Laurent Manifesto Parfüm ve YSL Makeup

Twitter ve instagramdan takip edenler bilir geçen hafta Annem ameliyat oldu.. Bir süredir onunla ilgilendiğimiz için bloga çok vakit ayıramadım.. Neyse ki şu an herşey yolunda ve eski sağlığına kavuşmuş durumda :) Gecen sürecte geçmiş olsun dileklerini ileten tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim! Allah sevdiklerimize herşeyden önce sağlık versin diyip günün Özel paketine geçiyorum..
Yves Saint Laurent makyaj malzemeleri ve Manifesto parfümünün yer aldığı bu kutu bana ilaç gibi geldi.. PArfümün kokusuna, glossun ışıltısına, kalemin yumuşaklığına ve mascaranın kirpiklerimde ki etkisine bayıldım kelimesi yetersiz kalır.. :) Her ürünü tek tek tanıtacağım ancak bu postu sadece Manifesto Parfümüne ayırmak istedim..;
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.