Chanel Reflex Blush



Herkese merhabalar:)

Bugün sizlere bir allıktan bahsetmek istiyorum Chanel Reflex.





Tüm Chanel ürünlerinde olduğu gibi bu ürünün paketi de gayet şık yine.






Bu allık baked diye adlandırılanlardan, yani fırınlanmış tarzda.
Pembemsi şeftalimsi harika bir coral renk, pembe yanı daha ağır basıyor kesinlikle, içinde altın gibi ışıltılılar var ama asla Nars ürünlerinde olduğu gibi iri iri sim ya da glitter değil bunlar, o yüzden ciltte çok doğal duruyor.



Kalıcılığına yine söyleyecek bir söz bulamıyorum.

Ürün 4 gr.



Tek kötü yanı felaket derecede tozutması, neyse ki temizlik delisiyim de her kullanımdan sonra ıslak mendillerle temizliyorum.

Bu allığın her ten rengine gideceğini düşünüyorum ben açıkçası, aldığımda 110 lira civarındaydı şuan fiyatını bilemiyorum.

Klasik bir renk olan bu allıkla yanlış yapma şansınız yok

Ciao!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.