CLARINS Instant Light Natural Lip Perfector

Yabancı bloglarda sıkça gördüğümüz ürünlerden birinden daha merhaba.
Bu lip glossa Görkem'in yaptığı çekilişte kazanarak ulaştım.


 Artık bildiğiniz üzere kesinlikle gloss insanı değilim ben, daha yavaş yavaş alışıyorum desem yeridir, bu ürün gerçekten çok yardımcı oldu.



*Muhteşem meyve özlü bir kokusu var.

*Dudakta yapış yapış hissiyat bırakmıyor.

*Birşey yiyip içmediğiniz sürece kalıcılığı gayet iyi.

*Çok hafif bir renk veriyor.

*Diğer glosslardan farklı olarak bir süngerin içinden geliyor ürün, bana zorluk çıkartmadı bu yanı.


Türkiye'de Sephoralarda bulunuyor ve fiyatı 60 lira, gloss hayranıysanız denenesi.


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.