Falım Fallanmış

Dün  canım bir sakız çekti  bir sakız çekti inanamazsınız resmen  dilimi filan çiğnemeye başladım o derece..Bende bir  5 li falım sakız alayım dedim ..Bilirsiniz  sakız manileri meşhurdur ilk diş sakızda bu  yazı çıktı...
''gökyüzüne bakacak yıldızları sayacak sevdigin çekik gözlü bakışları pek sıcak''
Belki bir çogunuzda çıkmıştır ama çekik gözlü  erkekleri seven onlardan hoşlanan biri olarak bende çıkması beni çok sevindirdi heyecanlandırdı...Aklımdan şu geçti acaba bu maniyi yazan çekik gözlülerden mi hoşlanıyordu..1993 yılından ihtibaren yazıldıgına göre kesinlikle  bunu yazan  ya çekik gözlü biriyle evli ya çekik gözlü birine aşık ya da  o da   asya dizileri filmleri izleyen müzikleri dinleyen  biri ... Kim bilir belkide   aksiyon filmleri seven biridir... :D  Bu sevincimle düşündüm  yazıda ki  geçen çekik gözlü kimdi?


bu mu?
siwon / super junior



Yoksa bu mu?
Park Yoochun /JYJ



belkide budur
Lee seun gi /Şarkıcı-Oyuncu



olmadı bu olsun
Lee min ho /Oyuncu


hiç olmazsa bu olsun

Kim Bum / Oyuncu


Bu  benim  olsunlar böyle sürer gider sayfalar yetmez kısaca bütün  Güney Kore'li Erkekler oppalar benim olsun hepsini istiyorum...Ben çekik  gözlü kimdi diye düşünüp dururken gece oldu  hemen yataga koştum uyku için..Bir de rüyamda ne göreyim Park Yoochun  ????
Rüyamda aynen bu haliyleydi 

Rüyamda yoochun güya  ekmek bayiisinde çalışıyormuş...Bende ekmek almaya gidiyordum..Sonra başta  yüzünü görmüyorum bana 5 ekmek verir misiniz diyorum (evde 2 kişiyiz 5 ekmegi  napcaksak rüya işte)...
Yoochunda  beyaz bir poşete ekmekleri koyuyor...O sırada yoochun oldugunu farkediyorum ''-aaa sen yoochun değilmisin? Burada napıyorsun? ''diyorum o da ''-Ben artık burada çalışıyorum...Bak burada 5 ekmek daha var alırsan uzun süre almazsın para üstünü alma sen onun yerine ekmekleri al ''diyor ama ekmekler parçalanmış ekmekmiş onları da poşetime sokuşturuyor...Sonra ekmek bayiini kapatıyor böyle  şehir içinde köprüler olur ya onların altlarında dükkan olur genelde öyle bi yerde bayiiymiş kilitledikten sonra elimi tutuyor...Ankaralı olanlar bilir Abidinpaşa merkez camii var orası oluyor  birden...Elimi  sıkıca tutup dikimevine   dogru yürüyoruz..Orda uyanmışım... Anneme anlattım rüyamı kıçın açıkta kalmış kızım senin dedi...Artık kore dizisi izleye izleye  ,kpop  dinleye dinleye psikolojim bozulmuşsa napalım ... 

Yani öyle oldu   bi fal çıktı gece rüyama girdi ..Şimdi hayırdır inşallah diyorum  biliyorsunuzdur takip edenler   music bank geliyor  İstanbul'a 7 eylülde üzerine JYJ  konser versin diye  anketler filan yapılıyor...Yoksa??? ımm!!! bize de düşer mi ki o organizasyonlarda bi çekik gözlü...







Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.