Gelecekte ki Sevgiliye

Merhaba sevgilim;
Söze nasıl başlayacagımı bilmiyorum o yüzden direk içimden ne gelirse onu yazıyorum ...
Bir gün karşıma çıkacaksın biliyorum o gün geldiginde bana beni üzmeyecegine dair söz verir misin?
Ben çok kırgınım hayat bana hiç bir konuda adil davranmadı gerçi bende pek  elimden geleni yaptım sayılmaz ama yinede her şeye ragmen beni sımsıkı sarıp yaralarımı  sevginle iyileştirecek misin? Bana huzur verir misin? Bugün canım böylesine yanerken  acımı hafifletir misin?Ben bu kadar sinirliyken beni sakinleştirir misin?Hırçınlıgımı aksiligimi kötü kalbimi  bedenimde silmeye yardım eder misin?Benim bu çocuk  ruhumu aşkınla büyütür müsün?Bunları yapabileceksen hemen şimdi gelir misin?Nerdesin şimdi napıyorsun bilmiyorum ama ben seni  bekliyorum.Belki  sevgilin vardır  kim bilir belki aşık olmuşsundur ona, peki onu bırakıp bana geldiginde bana da  öylesine bir aşk besleyecek misin?3 yıldır seni bekliyorum.Bana gelirsen  söz veriyorum  ben sana huzur vercem,ben senin yaralarını  iyileştircem, ben seni sevgimle büyütcem, ben senin hayatının bi parçası olcam ve ben seni hiç bırakmıcam,  yaşamım boyunca  mutlu olman için ugraşcam..O kadar çok bekledim ki ben seni bütün içimde biriktirdigim , o olsaydı şimdi bunu yapardık dedigim herşeyi yapmak için sabırsızlanıyorum...Aslında mektup yazmayı hiç beceremem daha önce  yazmışlıgım vardı ama  aşk anlamında ilk oluyor sanırım ne yazacagımı hiç bilmiyorum..Senden tek istedigim beni anla beni sev  ve beni oldugum gibi kabullen inan benim  ihtiyacım olan tek bu senden başka birşey istemiyorum...
Gelecekte görüşmek üzere seni  tanımadan seviyorum...

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.