İnsanları anlamak çok zor

Selam okuyucu;
Bugün tuhaf şeyler yaşadım ..Bir arkadaşımı  netten tehtit ediyor biri..Takıldıgı forumda  adını değiştirerek takılıyormuş güya ...Önce kişi kendi gibi geldi foruma şimdide ip adresi değişip kız kılıgında gelmiş tehtit ediyor arkadaşımı..Hayır anlamadıgım olay   ismini değiştirse ne değiştirmese ne ben  zühal değilde pelin diyede takılabilirdim sonuçta bu  kendi tercihim olurdu...Fakat öyle abarttı ki yok seni ifşa edicem yok başka bir şey...ALLAH akıl fikir versin demekten başka birşeyim kalmadı bu kişiye...Arkadaşıma da üzülüyorum iyi saf biri...Neden böyle insanlar var ya da neden böyle yaparlar bilmiyorum..Sevgisizlikten mi?İlgisizlikten mi? Bence sebebi hiç biri tamamen psikolojik  bir doktora görünmeli yazık iki gün sonra başka birine takıcak onunda canını sıkacak...Ha şimdi  pek şeyimize takmıyoruz biz bu şahsı ama işte başka biri takabilir ve  bunaltabilir kişiyi...Sanırım  insanları hiç bir zaman anlamıcam ben  ya ben çok eksigim bu dünyaya yada onlar çok fazla.Umarım birgün kötülerde kazanmaz iyilerde kazanır..

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.