Loreal Lumi Magique Fondöten

Merhabalar, bugün sizlere uzun zamandır pek çok kişi tarafından yazmamı istenilen ürün olan Loreal'in Lumi Magique fondöteninden bahsedeceğim.


Lorealin bu fondöteni sanırım en fazla 2 ay oldu ülkemize geleli, öncesinde yabancı vloglarda izleyip denemek istediğim bir fondöten olmuştu başından beri, elimdeki tüm fondötenleri yok edince Nars sheer glow ile dönüşümlü olarak bir ürün almak istiyorum o da tabiki merak ettiğim bu ürün oldu.



Ürünün yapısı oldukça hafif, renk seçeneği baya var gibi gözüküyor, açıkcası çokta incelemedim direk en açık tonunu aldım çünkü, cildime rengi tam uydu, bu güzel.





Gelelim şimdi fondötenin verdiklerine;

*Kupkuru olan cildime şahane bir parıltı verdi, suratım asla kuru gözükmüyor artık, hatta burnum ve alnımda parlama yapıyor bu benim için güzel bir özellik.

*Kuru ciltler bayılacaktır bu ürüne ama yağlı ciltler için aynısını söyleyemeyeceğim çünkü parıl parıl parlayacaktır cildiniz, karma ciltliler pudra kullanmak şartıyla şans verebilir.


*Kalıcılık açısından 6-7 saat yüzümde kaldı, hiç bir akma, kusma yapmadı, bana yetti gayet.
*Gelelim kapatıcılığa, azdan ortaya doğru bir kapatıcılık veriyor, ben kapanmıyan yerler için kapatıcı kullandığımdan bana yetiyor.





*Yapı olarak gayet akışkan, kesinlikle yoğun değil.




Kimi yerlerde hala 30 liraya satılıyormuş ben 40 liraya aldım, bence değer bu fiyata, hayatımın fondöteni değil asla ama bana en çok glowyu bitişi veren fondöten budur, o açıdan severek kullanmaya devam edeceğim.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.