MAC Face and Body Fondöten

Çok merak ettiğim bir fondötendi Face and Body, burda MAC olmadığından denemeden almak istemedim çünkü ben orta kapatıcılığa ihtiyaç duyan bir cilde sahibim bu fondöten için nette çok şey yazıldı çizildi kimisi orta kapatıcılık dedi, kimisi sıfır o yüzden canım Aytül'üm bana denemem için bir miktar yolladı bu üründen.


(Sonradan ürünün tam boyunu kendim aldım ve fotoğrafları güncelledim.)






Ürün su bazlı olduğundan oldukça sıvı bir yapıya sahip, hakikaten su gibi, kullanmadan önce çalkalamanız lazım çünkü dibe çökme yapıyor.

Cilt tonunu şahane derecede eşitliyor ama asla tek katta kapatıcılık vermiyor.

En güzel yanı şüphesiz ki cildinizi parıl parıl yapması yani glowyi bitişi vermesi eğer sorunlu bir cildiniz yoksa glowy bitiş arıyorsanız tek kelimeyle bu fondöten bu olayın babasıdır.

Benim cildime yetmedi doğal olarak bitişi ama şunu da eklemem gerek çift kat uygulandığında (buildable) hafif bir kapatıcılık veriyor size.


İsminden anlaşılacağı üzere vücuda da kullanılabiliyor, yaz için güzel bir alternatif bence.



Kapatıcılığı az olmasına rağmen glowy bitişinden dolayı alabileceğim ürünlerden biri oldu.

Buarada bendeki rengi C2 bana koyu geldi çok açık tenliyseniz C1i denemenizde fayda var.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.