Mac Stylishly Merry

Merhabalar, Stylishly Merry sanırım Mac'in yılbaşı koleksiyonuna ait bir far.



Renk olarak tanımlaması zor, mora bakan bir mürdüm rengi.
Kalıcılık, renk ve yapı olarak çok sevdim ben, yapısı ipek gibi aynı İnglotun pearl serisindeki farlara benziyor.


Üzerine çok birşey yazamıyorum açıkcası çünkü Mac rujlarından sonra farları açısından da gönlümü kazandı.


 Özellikle renkli gözlülere yakışacağını düşündüğüm bir far, bu tonlar renki gözleri patlatıyor çünkü.


Fırsatınız olursa mutlaka bir şans verin.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.