Makyajda Cesaret.

Makyajda ne hikmetse hep cesur olmuşumdur, gidip en cart renkleri almakta sanırım üstüme yok lakin şunu bilmek gerekir ki kutusunda korkutucu gözüken ürünleri eğer doğru kullanırsak hiçte korkutucu olmuyorlar ciltte.

Şimdi gelelim benim en cesur renkli ürünlerime;


Taj Mahal; tamamen turuncu bir allık, içinde çok az bakır var, çoğu kişinin tercih edeceği bir renk değil.

Exhibit-a ; hayatımın allığıdır, soğuktan kızarmış yanakları size verir, candır.

Kate Moss 103; Nude'n en açık tonudur sanırım, ölü dudakları verir size ama pek güzeldir, koyu göz makyajlarıyla on numaradır.

Mac Snob; mor alttonlu pembe, bu benim için en büyük cesaret isteyen üründü sanırım, pembe ruja yeni alışmaya çalışan bir insan olarak Barbie pinke elim nasıl gitti bilmiyorum ama pembe rujlarım arasında en iddialısı budur.

Mac Diva; daha iyisini bulana kadar hayatımın rujudur! içerisinde eşit tonda siyahlık ve morluk bulunan o şahane bordo! bordo-kırmızıya yeni başlıyorsanız korkutabilir sizi.

Inglot 278; içerisinde pembelik içermeyen direk turuncu bir ruj istiyordum, buldum rahatım:) evet bariz turuncu.

Sizin en çok cesaret isteyen ürünleriniz neler?

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.