Maybelline Color Tattoo Farlar / On and On Bronze + Pink Gold

Color tattoolar üzerine çok yazacak bir şey yok sanırım, gerek kalıcılıkları gerek renkleri açısından cidden takdire şayan krem farlardan.

Şuana kadar sadece elimde permanent taupe rengi vardı, en son alışverişimde indirimde görünce(12 lira) en çok istediğim iki rengini de aldım, gold pink ve on and on bronze çünkü bu iki renkte makyajda genellikle kullandığım tonlar.


Bu farları yapacağınız makyajın altına baz olarakta kullanıp, farlarınızın kalıcılığını arttırabilirsiniz ya da direk far olarakta kullanabilirsiniz, ayrıca ton olarak bu iki renkte risksiz tamamen, her cilt tonuna uyacak cinsten.

Pink Gold renginin diğer color tattoolara göre daha az kalıcı ve akışkan yapıda olduğunu eklemem gerek. (yazmayı unutmuşum bu da bir edittir:)


Kalıcılık ve yapılarını çok seviyorum önceden Essence'n krem farlarını da denemiştim ama Maybelline Essence'e göre çok daha başarılı hatta benim gözümde kıyaslanamazlar bile.



Şimdi umudum burda olmayan renklerinde Türkiye'ye yavaş yavaş gelmesi aklımda o kadar çok rengi var ki gelirlerse kendimi tutamam.

İyi bir krem farım olsun, kalıcılığı da iyi olsun diyen herkese önerilir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.