NARS Sheer Glow Fondöten

Herkese merhabalar, bugün ki konumuz Nars'ın Sheer Glow fondöteni...

Bu fondöteni ilk yabancı bloglarda ve canım arkadaşım Görkem'de görmüştüm, Görkem neyi beğense kendimin beğeneceğine de inanıyorum:) İki glowy aşığı olarak zevklerimiz çok benzer.

Gelelim düşüncelerime;

-İlk sürüldüğü anda kalıp gibi duran ama sonradan yüzünüzde yok gibi etkisi yaratan fondöten budur!

-Kapatıcılığı orta, ve orta kapatıcılığa sahip olup bu kadar doğal duran bir fondöten hayatımda görmedim ben.

-Kalıcılık yine gördüğüm en kalıcı fondöten diyebilirim, günün sonuna kadar bozulmadan öylece kalıyor.

-Bu fondöten bana kalıcılık, uygulanış, kapatıcılık açısından istediğimi her şeyi verdi diyebilirim beni üzen tek yanı ismindeki o ''glowy'' olayını vermemesi, sakın yanlış anlamayın asla mat bir surat vermiyor size, bence glowy dewy görünüşten çok satin ya da kadifemsi bir bitişi var, ben kendi cildimde öyle hissediyorum en azından.

-Bazı kullanıcılar ciltlerinde ağırlık yaptığını söylemiş ben şahsen böyle bir sorun yaşamadım

-Ürünün pompası yok bu benim için negatif bir yan değil açıkcası, önce şişeyi çalkalıyorum sonra parmağımda ısıtıp ellerimle uyguluyorum, ve parmaklarımla uygulamama rağmen bu kadar doğal sonuç aldığım olmamıştı hiç, fırçayla uygulayanlarda var ama ben denemedim çünkü The Balm ve Flormar fondöten fırçalarım beni yarı yolda bıraktı:)


Bu fondöten benden 10 üzerinden  9 aldı, o bir puanı da glowu göremediğim için kestim:)

Ama genel olarak şunu söyleyebilirim ki daha iyisini bulana kadar hayatımın fondöteni budur!

Gelelim renk skalasına, Nars'ın çok geniş renk skalası var ben genelde hep en açık tonlarda olsam da light 1 rengi Türkiye'ye gelmediği için Light 2 olan Mont Blanc'i aldım, daha sonra eve gelip net swatchlarına baktığımda Light 3ü almadığıma pişman oldum çünkü Mont Blanc sarı ve pembe alt tonların karışımıyken Light 3 tamamen sarı alt tonluymuş, bu da bana ders olur, bitirirsem bir dahaki sefere sanırım kesin Gobi rengini alırım:)


Fiyatı 105 lira Sephoralarda satılıyor.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.