Nars Sin Allık

Merhaba Nars allıklarını ilk denediğim anda aşk yaşadığımı söylemem gerekir, bu benim için hiç hayırlı olmadı sanırım ama:) anlayacağınız üzere ben bir allık aşığıyım ve asla allığa doymuyorum.
.

Aklımda zaten Exhibit-a kesinlikle vardı, bir de Sin de girmiş oldu:)

Sin Nars'ın kendi sitesinde dediğine göre berry tone with gold shimmer yani yazar burda diyor ki mürdümümsü/morumsu hatta gül kurumsu renklerle altın ışıltıları olan bir renk, evet çünkü berry'i Türkçeye çevirmek zor ve bu rengi tanımlamakta..

Asla tek başına gül kurusu diyemezsiniz çünkü oldukça koyu, mor diyemezsiniz bu fazlaca asil, ama bunların karışımı rahatlıkla diyebilirsiniz, haa buarada o ışıltılar asla yanakta gözükmüyor.

Şuana kadar denediğim onca markalar arasında (Tüm Drugstore ve Chanel dahil) en en pigmentli allıkların Nars allıkları olduğunu söylemem gerek.Evet kullanmaya yeni başladım ama bir allık hakkında görüşlerinizi yazmanız için çok vakte ihtiyacınız yok çünkü bakacağınız iki şey var; 1:pigmentasyon , 2:kalıcılık.


Pigmentasyon hakkında daha çok yorum yapmama gerek yok sanırım:) kalıcılık ise şa-ha-ne!

Başlarda korkarak aldığım bu allığı iyi ki almışım diyorum.



Bu rengi fotoğraflamak oldukça zor olduğundan Nars'ın kendi sitesindeki fotoğrafıda koyuyorum tam olarak rengi görebilin diye;


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.