Nars Taj Mahal

Yakınlarına Sephora açılan kızın dramı adlı bir kitap yazacağım kararlıyım, Sephora açılır açılmaz sanırım gidip tüm markaların ürünlerine baktım denedim ama aklımda kalan bir tek Nars allıkları oldu, tabi ki bunun nedeni kesinlikle allık delisi olmam ve Nars'ın super ötesi pigmentli allıkları.


Çok uzun zamandır aklımda olan Taj Mahal'i ilk gördüğüm andan itibaren aşkla bağlandım desem yeridir, her ne kadar bana gitmeme ihtimali büyük olsa bile dayanamadım ve aldım.



Bu allık dikkatlice uygulanmalı yoksa palyoçoya dönebilirsiniz, o kadar pigmentli ki hafif bir fırça hareketiyle alsanız bile önceden elinize fazlasını almanız yerinde olacaktır.


Renk olarak içinde bronzluk içeren turuncu diyebiliriz, bu ton allığın ginger tarzı insanlara ve esmerlere çok yakışacağını düşünüyorum.


 Kalıcılık olarak tek kelimeyle şahane, olumsuz hiç bir yanını söyleyemeyeceğim inanın.




Siz de allık delisiyseniz bir şans verin pişman olmayacaksınız, Nars allıklar Sephoralarda 78 liraya satılıyor.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.