Pastel Spring Blush 15

Merhabalar, bugün Pastel'in bahar için çıkarttığı allıklardan turuncu olanından bahsedeceğim, pembesini önceden yazmıştım, hatırlamak için arşive bakabilirsiniz.


Tasarım olarak gerçekten güzeller, bunu önceden de söylemiştim, turuncu allık hafif ışıltılar içeriyor ki ben ışıltılı allıkları çok seviyorum.Pembe olan ise mattı.


Kalıcılık olarak 4-5 saat boyunca sorun yaşamadım gayet yerinde, daha fazla kalıyorsa cildinizde makyaj tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz.

 Renk olarak tam bir bal kabağı, ayrıca Nars Taj Mahal'e gösterilebilecek en büyük dupe.


Fiyatı 10 lira gayet uygun hala almadıysanız denemenizi tavsiye ederim:)
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.