...ve Bende Mutsuzluk Devam Eder

İki üç gündür arkadaş kazıgı yemekten artık  kalbimin her yeri  delik deşik oldu..Eee!! reel arkadaşlar bitti.,sıra sanaldaydı.Birde erkek yavşagı olmadıgım olmuştu o da oldu.Sanaldan forumdan kıskanç bir arkadaşım var severim keratayı da ama bu sefer galiba birazcık dozajı aştı..Ne dedigini bilmeyen bi şekilde.Bu kızımızın yakın arkadaşı var bende dün içimden geldi birine bir arkadaşım aracılıgıyla avatar hediye ettim  tek ona da değil ha iki kişiye yaptırdım ama kızımız arkadaşına yaptırdıgım için sorun yaptı ki ben pm attım bak kıskanma ben yaptırdım diye ...Salak kafam samimiyiz diye kızla senden de mi kıskanmayacak malım ya ben işte saf tarafıma geldi.Ve kırıcı  saçma sapan kelimeler yazdı..Kendince eleştiriydi ama beni düşürdügü durum çok fenaydı..İster istemez kırıldım çünkü bizim forumda herkes bilir ki benden zarar gelmez  ve işin kötüsü pekte kimseyle sohbet etmem sevilirim  tanınırım ama sohbet etmem. Açık olmak  için kırıcı kelimeleri önüme dizen  bu  aylardır sohbet ettigim kızımızı   hiç bir zaman affetmicem...Çünkü yazdıgı kelimeler  gerçekten kalbime ok gibi  saplandı...Sanırım bir sürede  konuşmucam...Ve  bundan ne çıkarıyoruz ...Bir kez daha  insanlara güvenilmeyecegini .. :) Herkes ne bir şeytan kadar kötü ne de bir melek kadar masum...

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.