Yeniler.

Merhabalar, sabahtan beri blogumda bir gariplik var, fotoğraf yüklememe izin vermiyor, fotoğrafların boyutunu devasa derecede küçültünce ancak izin verdi, bu seferde kaliteleri düştü doğal olarak, umarım yakın zamanda düzelir, bakalım.

Bu bir yeniler yazısı;

Öncelikle şu fotoğrafla başlayayım:)





 Sephora'dan testersız çıkmam abi isimli çalışmam; şaka bir yana makyaj bazı arayışındayım Mufe'ninkileri deneyeceğim.


Sonunda benim de bir fondöten fırçam var; kredi kartı kullanmadığım için Real Tech. fırçalara ciğere bakan kedi gibi bakmaya devam edeceğim elbet ama fondöten için umarım işimi görecek bu fırça..



Pembe ruj sürmeye yeni başlayan bir insan olarak gittim en iddialısını aldım, bu huyumdan vazgeçmem lazım, Snob.


Mac Select fondöten; Nc25 ile yaz gelmeden bronzlaştım:)


Bunlar Nivea'dan gelenler kullanmaya başladım yazısı ileriki günlerde.


Bunlarda Selen Kozmetik Down Under Naturals lansmanından denememiz için verilen ürünler, lansmanı zaten uzun uzun yazacağım, bakalım sevecek miyim ürünleri:)



Benim yeniler bunlardı, siz neler aldınız en son?
Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.