Yeniler.

Merhabalar, küçük bir alışverişle karşınızdayım yeniden;


Maybelline color tattoolara aşkımdan dolayı bu gri rengini de kaptım, 11 liraydı.



Pastelin pembe allığını hediye etmiştim, pembe allık kıtlığı çektiğim günlerde lazımdı, 9.75



Golden Rose'n bu glitter tarzı kalemini çok sevdim beni şaşırttı, 2.5 lira



Beauty blenderını parçalamayı başarabilen tek insan benimdir herhalde, bu seferde bunu deneyeyim dedim 4.5 lira



Saçımın rengini merak edenler, evet kendim boyuyorum evet Koleston 12/0 en açık sarı rengi, fiyatı 10 lira.



Bu krem bana Lycoris tarafından deneyimlemem için yollanmıştı yer vermeyi unutmuştum, zaten bir bakım rutinim olduğu için annem kullanıyor, onun üzerindeki etkilerini yazacağım yakında.




Ve bunlar hiç beklemediğim anda gelen benim şahane hediyelerim sevgili Seregon bana çok ince bir süpriz yaptı, benim gibi Marilyn Monroe hayranına daha güzel bir hediye olamazdı sanırım,çook çok teşekkürler tekrardan, kullanmaya kıyabilirsem hemen çantamdaki yerlerini alacaklar:)



Bunlar benim yenilerimdi, alışveriş poşetlerimiz hep dolup taşsın inşallah:)

Sevgiler!
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.