DOA - Hindistan Cevizi Yağı

Merhabalar.

Çoğunuzun alışkın olduğu bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere Doa Kozmetiğin Hindistan Cevizi yağından.

 Bendeki ürün 20 ml'idi. Sanırım daha büyükleri de var.

Nasıl kullandım?

*Elinize alınca elinizin ısısıyla eriyor zaten, kuru saçıma diplerine değirmeyecek şekilde masaj yaparak uyguladım.

*Akşam yapıp ertesi sabaha kadar beklettim.

*Banyoda rahatça temizleniyor.

*Çoğu kişi kokusu yok diyor ama beni rahatsız eden bir koku hissettim ben gayette.



Ne etkilerini gördüm?

*Saçlarımı sertleştirdi ( Sarı saçlıysanız saçlarınız Barbie bebek kıvamında olduğu için istenmedik derecede yumuşaktır)

*Ciddi anlamda hacim verdi.

*Başkada bir etkisini görmedim sanırım düzenli kullanım gerekli.


20 ml olan ürünü 2 kere kullandım 3. kere de kullanacaktım ama yaz şartlarına dayanamamış hepsi erimiş, zaten anca 3 kere kullanabilirdim çok bereketli bir ürün değil yani.

Kışın yeniden almayı düşünebilirim, çok ahım şahım bir etkisini görmedim, dediğim gibi o da düzenli kullanamadığım için olmuş olabilir.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.