Essence Marblemania Koleksiyonu - 01 SWIRLPOOL Allık

Merhabalar.

Essence'n bazen çok güzel koleksiyon ürünleri çıkıyor, kimisi geliyor ülkemize kimisi gelmiyor, mesela allığını tanıtacağım Marble serisi benim yaşadığım şehire hiç gelmedi, geçenlerde çıkan Oz serisi de, artık neye göre karar veriyorlarsa...

Bu allık bana hediye ve geldiği günden beri her gün bu allığı kullanıyorum.

Genelde mat allık olarak kırmızı ve ten renklerini severken, şeftali ve pembe tonlarda kesinlikle ışıltılı allıkları seviyorum, bu allık da hafif ışıltılar içermekte.



Pigmentasyonu şahane, beni yoran ürünleri hiç sevmiyorum zaten, allık dediğin far dediğin çok çaba vermeden fırçaya geliverecek.

Kalıcılık Essence'den beklentimin çok çok üstünde, makyaj yüzümde en fazla 5-6 saat kalıyor o müddetçe hep benimleydi.



Bir allık için pigmentasyon ve kalıcılık dışında söyleyecek pekte bir şey gelmedi açıkcası şuan aklıma:) Sonuç olarak beni çok şaşırttı bu allık, severek kullanmaya devam edeceğim.



Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.