Flormar Nail Art Sticker

Merhaba.

Flormarın Nail stickerlarını çok merak etmiştim, çok düşünceli bir arkadaşım da bana hediye olarak almış, ona burdan bir sürü öpücükler:)







Hayatımda kullandığım ilk tırnak süsleri stickerları olduğunu söylemem gerek o yüzden ne beklemem gerektiğini bilmiyordum.

Tırnaklarıyla çok oynayan biri olarak 1,5 2 gün rahat götürüyor, benim gibi takıntılı değilseniz size daha uzun gidebilir, tabi banyo felan yaparsanız durum ne olur bilemeyeceğim.


Ayna şeklindeki stickerlerı ojeleri hep çok sevmişimdir, zaten şekilli olanlar dikkatimi çekmiyordu, ben metalik hastası olduğum için bunlar gönlümü fethetti.


Yapıştırırken dikkatli davranmanızı öneririm çünkü direk yapışıyor.


Favorim altın sarısı derken griye de biranda aşık oldum cidden, yenileri alınacak:)


Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum ama kesinlikle tavsiye ederim, kesinlikle denenmeye değerler.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.